Allround Financieel Administratief Medewerker

Ben jij op zoek naar een leuke uitdagende functie? Ben je gek op cijfers? Zoek dan niet verder wij hebben de ideale baan voor jou. In deze functie werk je samen met vier andere teamleden op de afdeling Finance in Purmerend.

Voor het team van de financiële administratie zijn wij op zoek naar een

Allround Financieel Administratief Medewerker

(24 uur per week)

Ben jij op zoek naar een leuke uitdagende functie? Ben je gek op cijfers? Zoek dan niet verder wij hebben de ideale baan voor jou. In deze functie werk je samen met vier andere teamleden op de afdeling Finance in Purmerend.

Wat ga je doen
In deze functie heb je een breed & uitdagend takenpakket. Op onze financiële afdeling werken wij er naar toe dat wij op termijn allemaal de belangrijkste taken beheersen, wij doen het “Samen”. Iedereen heeft daarnaast een hoofdverantwoording binnen onze afdeling, afhankelijk van o.a. jouw ervaring & competenties worden deze toegewezen en soms in de loop van de tijd onderling gewisseld. Dit maakt het werk afwisselend, maar soms ook wel eens uitdagend! Denk hierbij aan:

  • Kas en bank boekingen.
  • Debiteuren bewaken, crediteuren facturen inboeken.
  • Leveringen autoriseren en de stamgegevens Up to date houden (NAW e.d.).
  • Zorgvuldig communiceren, primair via e-mail en secundair met de telefoon is een belangrijk onderdeel.

Wat breng je mee?
Onze ideale kandidaat heeft minimaal MBO werk- en denkniveau en 2 jaar relevante werkervaring of een hogere financiële opleiding genoten met stage ervaring. Je bent accuraat en assertief. Daarnaast ben je communicatief, organisatorisch vaardig en flexibel.

Het wordt helemaal interessant als dit over jou gaat:

  • Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Kennis van de Engelse taal in woord en geschrift
  • Bekend met MS Office Outlook, Word & Excel.
  • Beschikbaar voor 24 uur per week
  • Woonachtig in de omgeving van Purmerend

Wat bieden wij?
Wij vragen veel inzet en passie van onze mensen. Maar wij hebben als Hazet ook veel te bieden.

  • Verantwoordelijke en uitdagende functie in een hecht team en groeiende onderneming.
  • 28 vakantiedagen per jaar op fulltime basis (40 uur) + mogelijkheid tot extra dagen bijkopen.
  • Uitzicht op een vast dienstverband.
  • Leuke bedrijfsactiviteiten zoals teambuilding, sporten en personeelsfeesten.
  • Informele werksfeer, waar werkplezier voorop staat.
  • Pensioenopbouw voor een zorgeloze toekomst.
  • Een vaste reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer.
  • Toegang tot het online leerplatform: GoodHabitz.

Kortom, werken bij ons is boeiend! Wij bieden veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid, waarbij persoonlijke groei en ontwikkeling wordt gestimuleerd.

Wie zijn wij?
Als totaalleverancier heeft Hazet als partner van IGEFA en INPACS een groot internationaal netwerk. Wij leveren door heel Nederland schoonmaakmiddelen, professionele reinigingssystemen, producten en diensten, persoonlijke beschermingsmiddelen zoals: moderne bedrijfskleding, werkschoenen en veiligheidsartikelen. Ons hoofdkantoor bevindt zich in Zaandam. Ons logistiek centrum alsmede de afdelingen inkoop en financiële administratie zijn gevestigd in Purmerend.

Nieuwsgierig en wil je reageren?
Dan ontvangen wij graag je sollicitatie per e-mail, voorzien van een CV en motivatie. Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Edward Bergevoet, tel: 075-2050023 of e-mail naar personeelszaken@hazet.igefa.nl o.v.v. vacature Allround financieel administratief medewerker.

Solliciteer direct: