Administratief Medewerker Verkoop Binnendienst (24-40 uur per week)

Ben jij op zoek naar een leuke uitdagende en veelzijdige functie? Staat bij jou secuur en goede organisatorische vaardigheden hoog in het vaandel? Zoek dan niet verder wij hebben de ideale baan voor jou. In deze functie maak je deel uit van het landelijke Verkoopteam binnendienst.

Administratief Medewerker Verkoop Binnendienst (24-40 uur per week)

Voor het team van de Verkoop Binnendienst van Hazet (hoofdkantoor Zaandam) zijn wij op zoek naar een:

Administratief Medewerker Verkoop Binnendienst (24 – 40 uur)

Ben jij op zoek naar een leuke uitdagende en veelzijdige functie? Staat bij jou secuur en goede organisatorische vaardigheden hoog in het vaandel? Zoek dan niet verder wij hebben de ideale baan voor jou. In deze functie maak je deel uit van het landelijke Verkoopteam binnendienst.

Wat ga je doen

In deze functie ben je een belangrijke spil tussen de (interne) accountmanagers, werkvloer en klantrelaties. Het contact vindt doorgaans zowel telefonisch als via de email plaats. Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van verschillende voorkomende commerciële en administratieve werkzaamheden. Verder bestaan jouw werkzaamheden uit:

  • Tijdig verwerken van bestellingen.
  • Behandelen van een grote diversiteit aan commerciële, logistieke of bijvoorbeeld productinhoudelijke vragen.
  • Deadline-bewaken van openstaande klantorders.
  • Zelfstandig verzorgen van offertes.
  • Medeverantwoordelijk voor het realiseren van de gestelde targets (omzet/DB) en kwaliteitsdoelstellingen.
  • Incidenteel kun je worden ingezet om de collega’s in de fysieke Hazet winkel te vervangen of te ondersteunen.
  • Je rapporteert aan de Teamleider Verkoop Binnendienst.

Wat bieden wij
Wij vragen veel inzet en passie van onze mensen. Maar wij hebben als Hazet ook veel te bieden.

  • Verantwoordelijke en uitdagende functie in een hecht team en groeiende onderneming.
  • Ruimte voor eigen ondernemerschap.
  • 28 vakantiedagen per jaar op fulltime basis (40 uur) + mogelijkheid tot extra dagen bijkopen.
  • Uitzicht op een vast dienstverband.
  • Leuke bedrijfsactiviteiten zoals teambuilding, sporten en personeelsfeesten.
  • Informele werksfeer, waar werkplezier voorop staat.
  • Pensioenopbouw voor een zorgeloze toekomst.
  • Een vaste reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer.
  • Toegang tot het online leerplatform: GoodHabitz.

Kortom, werken bij ons is boeiend! Wij bieden veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid, waarbij persoonlijke groei en ontwikkeling wordt gestimuleerd.

Wat breng je mee
Onze ideale kandidaat heeft minimaal MBO werk- en denkniveau. Je hebt een klant-, doel- en resultaatgerichte instelling, accuraat en assertief. Daarnaast ben je communicatief, organisatorisch vaardig en flexibel. Het wordt helemaal interessant als dit over jou gaat:

  • Proactief, initiatiefrijk, vastberaden en meedenkend.
  • Systematisch, secuur, representatief en analytisch ingesteld
  • Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Bekend met MS Office Outlook.
  • Beschikbaar voor 24-40 uur per week.

Wie zijn wij
Als totaalleverancier heeft Hazet als partner van igefa en INPACS een groot internationaal netwerk. Wij leveren door heel Nederland schoonmaakmiddelen, professionele reinigingssystemen, producten en diensten, persoonlijke beschermingsmiddelen zoals: moderne bedrijfskleding, werkschoenen en veiligheidsartikelen. Ons hoofdkantoor bevindt zich in Zaandam. Ons logistiek centrum alsmede de afdelingen inkoop en financiële administratie zijn gevestigd in Purmerend.

Nieuwsgierig en wil je reageren?
Dan ontvangen wij graag je sollicitatie per e-mail, voorzien van een CV en motivatie. Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Robert Leonhardt, tel: 075-6504021 of e-mail naar personeelszaken@hazet.igefa.nl o.v.v. vacature Allround financieel administratief medewerker.

Solliciteer direct: