Hoe kan uw bedrijf het coronavirus bestrijden?

03.06.20
De uitbraak van de COVID-19-pandemie heeft een enorme impact op de hele wereld en meer specifiek op de manier waarop mensen leven en denken. Ecolab helpt u graag om deze ongekende uitdagingen voor uw bedrijf gezamenlijk het hoofd te bieden. Zo delen we belangrijke en relevante informatie om infectieverspreiding te helpen voorkomen, en bieden begeleiding bij het heropenen en onderhouden van een schoon, veilig en gezond bedrijf. We helpen uw medewerkers en gasten te beschermen en het vertrouwen met hen te versterken.

Als reactie op de COVID-19-pandemie heeft het wereldwijde team van experts van Ecolab een bibliotheek met hulpbronnen samengesteld om uw medewerkers en gasten te helpen beschermen.

Wandkaarten

Download en print wandkaarten voor handhygiëne en desinfectie voor contact met voedsel en andere zaken.

Hygiëneplannen

Download en print reinigings- en desinfectieschema's ter voorkoming van COVID-19 en voor verdachte en bevestigde gevallen van COVID-19.

Online checklists voor heropening

Maak gebruik van kant-en-klare checklistsjablonen voor heropening en plaats dagelijkse COVID-19-procedures via een online tool voor taakbeheer - SmartTask. Wilt u liever een papieren versie, ga dan naar het bronnenportal.

Bronnenportal van Ecolab

Bronnen, links en aanbevolen best practices voor een doordachte benadering van de voorbereiding en reactie op het coronavirus, en het op een veilige en efficiënte manier hervatten van uw activiteiten.

Contact:

VerkoopBinnendienst